Desert raw cu seminte de canepa

Aceasta reteta am preluat-o de la Ligia Pop (http://ligiapop.com/2012/02/09/ligias-kitchen-inimioare-de-canepa/) pentru ca pur si simplu arata delicioasa din prezentare si am zis ca trebuie sa o incerc si eu. Plus ca ador semintele de canepa, sunt extrem de sanatoase, iar eu le includ destul de des in meniul meu zilnic!

Mai multe informatii despre minunatele proprietatii ale semintelor de canepa puteti gasi aici:
-  http://prodieta.ro/beneficii-canepa-seminte-pudra-proteica-pret-canepa-ulei-omega-3-6/
-  http://viataverdeviu.ro/semintele-de-canepa-un-aliment-complet/

Ingrediente: 


1 cana de seminte decorticate de canepa (eu am o cana de 150 gr)

1/2 lingurita vanilie pudra

1/2 cacao sau pudra de roscove

1/2 sirop de artar (agave/miere)

2 linguri de tarate de psyllium

4 linguri de apa

rodie pentru ornat

Mod de preparare: 


Se pun toate ingredientele intr-un bol, se amesteca bine si se aseaza frumos in forme culinare, eu am folosit forme de silicon inimioare. Mi-au iesit 4 astfel de inimioare, de marime medie. Se pun la congelator pentru 1 ora, apoi se scot frumos din forme si se presara deasupra rodie.

Intre timp preparam si sosul (glazura) de capsuni dintr-o cana de capsuni congelate (lasate putin sa se dezghete), putina apa si 1 lingura de sirop de artar(agave,miere) sau 2, daca doriti mai dulce. Totul se amesteca cu ajutorul unui blender si se toarna pe langa inimioare.






Pofta buna si sanatate maxima!
Enjoy and stay healthy & happy! :)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu