Budinca de quinoa cu mere si ananas

Pentru ca imi place quinoa, pentru ca este foarte hranitoare si satioasa, o recomand cu caldura la micul dejun sau ca si gustare. Aceasta budinca s-a nascut din imaginatia mea, caci gasisem tot felul de retete pe net, insa cu diferite alte fructe, iar eu am vrut cu orice pret sa o fac cu mere si cu ananas (asta am avut la dispozitie :))).

Despre quinoa, nu va mai povestesc, caci v-am mai povestit si alta data (aici aveti linkul catre o alta postare de-a mea  http://ramofunrawfood.blogspot.ro/2014/10/ budinca-de-quinoa.html) si bineinteles ca mai am si alta reteta de budinca cu quinoa printre minunatele mele retete :) - pe aceasta va las sa o descoperiti singuri!

Daca vreti sa cititi si despre scortisoara, va recomand linkul urmator:
-  http://prodieta.ro/scortisoara-proprietati-beneficii-slabire-cu-scortisoara-ceai/

Dar sa revenim la reteta de azi, sa incepem bucatareala!


Ingrediente: 

1/2 cana quinoa (eu am folosit quinoa mozaic: neagra,alba,rosie)

1 1/2 lapte de cocos

1 lingurita scortisoara

1 lingurita zahar din nuca de cocos

1/2 cana nuci macinate

1 mar ras

1 cana ananas prospat taiat cubulete

pentru ornat: rodie, goji, nuci macinate si felii de migdale

Mod de preparare:

Mai intai spalam bine quinoa, apoi o punem la inmuiat in apa calduta (o parte quinoa 3 parti apa) acoperita cu un prosop de bucatarie de seara pana dimineata. A doua zi, scurgem apa si punem quinoa la fiert alaturi de laptele de cocos. Lasam sa fiarba aprox.30 min sau pana cand se absoarbe toata apa, si adaugam zaharul de cocos, nuca macinate si scortisoara.

Intre timp, dam pe razatoare un mar curatat de coaja, punem putina scortisoara (eu iubesc scortisoara, cred ca v-ati dat seama deja), si blenduim ananasul cu ajutorul unui blender.

Dupa ce s-a fiert quinoa, o lasam sa se raceasca putin, apoi luam un bol si incepem operatiunea de aranjare, astfel: mai intai punem un strat de quinoa, apoi un strat de mar ras si scortisoara, alt strat de quinoa, si ultimul strat piureu de ananas. Deasupra ornam frumos, dupa placul inimii, sau cum ne trece prin cap, cu rodie, goji, nuci macinate si felii de migdale.

Urmatorul pas este sa savuram delicioasa budinca de quinoa.
 Pofta mare sa aveti :)!!










Pofta buna si sanatate maxima!
Enjoy and stay healthy & happy! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu