Caramele raw vegane cu susan

Mi-au facut cu ochiul aceste caramele, in timp ce cautam idei noi de dulciuri sanatoase pe net, asa ca le-am pus pe "to do list-ul" meu si de-ndata ce s-a ivit putin timp le-am facut. Si bine am facut, pentru ca sunt senzationale, delicioase,usor de facut si bineinteles, cum deja v-am obisnuit, sanatoaseeeee!!
Despre semintele de susan se stie ca sunt o sursa importanta de cupru, calciu si magneziu, pline de nutrienti, antioxidanti si vitamine, au un gust excelent, fiind aromate si crocante.

Si acum sa trecem la treaba, adica la bucatarit praline!

Ingrediente:
  • 1/2 cana tahini (pasta de susan)
  • 1/2 cana fulgi de cocos
  • 1/4 cana sirop de artar (sau agave sau miere sau alt indulcitor natural, dupa pofta inimii)
  • 2 linguri ulei de cocos
  • 1/2 lingurita scortisoara
  • 1/4 lingurita vanilie pudra
  • un varf de cutit de sare de mare (sau sare roz de Himalaya)
Mod de preparare:

Adaugam pe rand toate ingredientele in robotul cu lama S si mixam pana se combina bine bine toate ingredientele. Se obtine o pasta de o consistenta destul de solida, incat sa putem face in mana forme de caramele, patratoase, sau putem sa folosim forme din silicon, asa cum am facut eu. Asadar, am umplut forma de silicon cu pasta obtinuta si am introdus la congelator pentru vreo 2-3 ore.
Ceea ce am obtinut sau rezultatul final il veti descoperi singuri in pozele urmatoare :))) :



Pofta buna si sanatate maxima!!!

Enjoy and stay healthy & happy!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu