Budinca de quinoa

Nu stiu daca aveai nevoie de inspiratie pentru a gati aceasta pseudocereala speciala, insa iata o reteta de budinca de quinoa, pe care eu am incercat-o si mi-a placut extrem de mult!

Daca iti place clasica reteta de orez cu lapte, atunci cu siguranta vei adora si aceasta savuroasa budinca de quinoa. Va povesteam acum cateva zile intr-un articol despre beneficiile pe care le are quinoa pentru sanatate. Iata o reteta care imbina calitatile acesteia cu savoarea unui desert delicios. Ai nevoie de doar 5 minute pentru a o prepara si de o jumatate de ora pentru fierbere.


Ingrediente: 


- 1 ½ cana cu apa; 

- 3/4 cana de quinoa;


- 2 cani lapte(se poate pune si lapte de migdale sau alune); 


- 2 banane coapte;


- 2 linguri miere (sirop de agave sau artar); 


- un praf de sare; 


- 1/2 lingurita esenta de vanilie.



Preparare:

Clateste bine quinoa. Pune quinoa la fiert in apa (la foc iute) si nu uita sa amesteci din cand in cand. Da focul mai mic, acopera cratita si fierbe asa pret de 15 minute, apoi opreste focul. Separat, amesteca cu blenderul laptele, bananele, mierea/sirop agave si sarea pana cand obtii o pasta omogena. Apoi amesteca totul cu quinoa fiarta.
Pune totul la fiert (la foc potrivit). Fierbe pana cand amestecul se ingroasa si devine cremos (5 pana la 10 minute). Dupa ce opresti focul, pune si esenta de vanilie – budinca de quinoa se serveste calduta. Pentru un plus de savoare, poti adauga in farfuriile pentru servit fructe taiate marunt sau fructe confiate.


Eu am impartit quinoa in doua parti si am amestecat o parte cu cacao bio sau pudra de roscove, iar deasupra am presarat nuca de cocos.


Enjoy :)






sursa: http://www.andreearaicu.ro/sanatate/nutritie/retete/budica-de-quinoa


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu