Caramele raw cu cacao

Aceasta reteta am personalizat-o dupa propriile mele gusturi, in urma experientei placute cu celelalte caramele raw vegane cu carob, reteta postata aici pe blog ;).

Astfel, am folosit ca si ingrediente, urmatoarele:

- 1 cana de migdale crude hidratate in prealabil (cred ca ar merge bine si cu alune sau nuci)

- 1 cana de prune uscate, caci le aveam la indemana si imi plac la nebunie

- 1/2 cana pasta de curmale (pe post de indulcitor), si anume curmale puse la hidratat in apa de seara pana dimineata, apoi blenduite cu putina apa, cat sa obtineti consistenta unei paste (cam ca o dulceata) - apa o adaugati dupa ochi, in functie de consistenta dorita.

- 2 linguri de cacao

- 1 lingura de carob

- 3 linguri unt de cacao

- 1/2 lingurita vanilie pudra

Mod de preparare:

Se adauga in robotul de bucatarie cu lama S mai intai migdalele, pe care le mixam bine, apoi venim cu prunele, fara samburi bineinteles ;), si procesam putin, adaugam pasta de curmale, iarasi mai mixam, adaugam cacao, untul de cacao topit, vanilia si amestecam totul pana se omogenizeaza cum trebuie. La sfarsit, punem compozitia intr-un vas de sticla (yena), si dam la congelator pentru cateva ore, dupa care putem sa le taiem patratele, le dam prin pudra de carob si le papam cu drag si spor :))).

Mai jos, va las cu pozele caramelelor mele :)))






Pofta buna si sanatate maxima!
Enjoy and stay healthy & happy! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu