Ganduri bune, vibratii pozitive!

Bine v-am regasit! In primul rand, va doresc un an nou cu sanatate, liniste si pace in suflet, intelegere, armonie, multa voiosie si multa multa iubire!!!
Stiu ca a trecut un an :) de cand nu v-am mai scris, insa de acum voi incepe sa postez iarasi. Vreau sa stiti ca nu am stat deloc in tot acest timp, ba din contra am facut research, am citit mult, am cautat tot felul de retete, tot felul de informatii despre hrana vie/cruda, raw, vegetarianism, veganism si rawvegan, despre hrana sanatoasa sau real food, si am incercat, am gatit multe multe retete noi, retete gustoase si sanatoase,  pe care vi le voi impartasi si voua, cu mare drag, in viitoarele mele postari!
Sper, din suflet, sa fie si pe placul vostru, asa cum sunt pe placul inimii mele. Voi incerca sa va rasfat simturile si gusturile cat mai mult si mai bine, sa va provoc sa mancati sanatos, sa adoptati un stil de viata sanatos si activ! Mentionez ca nu sunt raw, nici vegana, nici vegetariana 100%, sunt in tranzitie spre tot ce inseamna mancare sanatoasa!
Spor la bucatareala si pofta de mancare sanatoasa sa aveti!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu