Pateu de hrisca raw

Prima si prima data cand am mancat hrisca nu mi-a placut dar, auzind atatea lucruri bune despre ea, am zis sa-i mai dau o sansa, sa mai incerc! Asadar, am incercat reteta de crackersi raw cu hrisca, si ce a iesit mi-a placut la ne-bu-ni-e!!! Atata de mult mi-a placut ca de atunci am tot facut-o de vreo cateva ori- acesti crackersi inlocuiesc foarte bine saraturile traditionale, gen biscuiti salatini, sticksurile,etc. Stiu, pare greu de crezut, dar chiar asa este, trebuie sa incercati si nu o sa va para rau, pe cuvant de onoare :))

Si dupa un asa succes cu crackersi raw, am zis sa mai incerc si alte bunataturi culinare ce implica hrisca. Si asa am ajuns la reteta de astazi, si anume : pateul raw de hrisca sau hrisca batuta (nu prea vad diferenta intre ele).


Ingrediente: 

1 cana de hrisca
2 catei de usturoi
1-2 linguri ulei de masline
2-3 linguri de apa
3 rosii deshidratate (optional, dar e mai bun ele)
1/4 lingurita tarhon 
1/4 lingurita oregano
suc de la 1/2 lamaie
sare de mare/Himalaya

Preparare: 

Hrisca se pune la hidratat in apa de seara pana dimineata (cam 8 ore). Daca aveti rabdare si timp, puteti sa o lasati sa germineze cateva ore, scoasa din apa. Apoi, se introduc toate ingredientele intr-un blender si se mixeaza pana obtinem o pasta cremoasa. Gustul acestui pateu este foarte asemanator cu cel al fasolei.
Pateul merge servit pe un pat de ardei gras sau dupa placul fiecaruia!

Enjoy and stay healthy&happy!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu